logo
تله فیلم
تله فیلم

دانلود فیلم همکلاس

دانلود فیلم همکلاس

دانلود رایگان فیلم ایرانی قدیمی همکلاس
محصول سال 1356


بازیگران :

لیلا فروهر ، وفا ، رضا کرم رضایی ، جمشید مهرداد ، فرشید فرشود ، تورج پژوهان ، کاظم تهرانچی ، مریم ، شمیرا ، لاله بهاران ، گیتی فروهر ، نعمت اله گرجی ، حمیده خیرآبادی ، سیروس ، مهرک

خلاصه داستان :
فرهاد، که فرزند یک رانندهٔ تاکسی است و بعد از ظهرها روی تاکسی پدرش کار می‌کند، به هم کلاس خود شیرین علاقه دارد؛ اما جوان شیادی به نام خسرو، که درصدد ازدواج با شیرین و تصاحب ثروت پدر او است، بر آن است تا رابطهٔ آن دو را به هم بزند. فرهاد به کمک زنی به نام لاله قصد دارد خوانندهٔ موفقی شود. خسرو شیرین را نسبت به رابطهٔ فرهاد و لاله بدبین می‌کند، و شیرین، به تلافی، به جوانی به نام جلال رو می‌آورد. فرهاد، پس از قطع رابطه با لاله، موضوع را برای شیرین روشن می‌کند و با والدینش به خواستگاری شیرین می‌رود.


کارگردان : سیاوش شاکری
نویسنده : حسین مدنی
تهیه کننده : جمال مجتهدی
مدیر فیلمبرداری : حمید مجتهدی
ژانر : اجتماعی


دانلود فیلم قدیمی همکلاس
کیفیت 1080p
حجم : 1.8 گیگابایت
(اینترنت نیم بها)
اسکرین شات
دانلود فیلم همکلاس


کیفیت 720p
حجم : 1.3 گیگابایت
(اینترنت نیم بها)
اسکرین شات
دانلود فیلم همکلاس

دیدگاه‌ها (2)

    ابراهیم پاسخ

    باسلام واقعا قشنگه

    مه پاسخ

    عزیزم این فیلم خیلی برای اون زمان زیبابوده....ولی لطفا نام یکی از بازیگران بنام نسرین قدیری راهم اضافه کنید و اشکالی هم ندارد اگر گفته شور ایشان الان یکی از نویسندگان رمان هستند ....گناه که مرتکب نشده ..بازیگر بود حالا نویسنده شده ....نمیدونم کجای این مورد اشکال است ....اسمشو ننوشتید ....ایشان دراین فیلم به وفا کمک کردند خواننده شود ...همه چیزگناهه؟؟؟؟؟؟.